Taylor Swift Sex Tape Video Leaked

Taylor Swift sex tape



It appears as though pop star Taylor Swift has finally had a sex tape video leaked to the Web.


As you can see in the video below, a woman who bares a remarkable resemblance to Taylor Swift (most likely Taylor herself) expertly takes a hard one in all 3 of her sinful orifices.



This certainly looks like a genuine Taylor Swift sex tape. However, the video’s authenticity is still being verified by an imam who has been watching it repeatedly while locked in his private chambers.


Once he emerges he will no doubt request some Kleenex to wipe away the disturbing images from his eyes, and then issue a fatwa against Taylor Swift for this heinous sex tape crime.

 

  • Porn

    sweet

    • the bender

      You stupid niggas go find your freedom from the slavery and stop sticking ya fingers up each others but holes

  • TwatVilke

    All i heard was moo moo from the ugly cow

    • http://www.celebjihad.com/ Durka Durka

      True Taylor Swift is certainly overweight

      • Justin Beibers

        Hey, you’re talking about my Lord and Mistress. I will vanquish you…..If she so wishes. You douchebag mother fucker..

        • Anon

          You dont get to talk shit. Your username is “Justin Beibers”

        • Anon

          You dont get to talk shit. Your username is “Justin Beibers”

          • Justin’s a queef

            Tru dat

  • SOFAKE

    FAKE NOT TAYLOR WTF

    • http://www.celebjihad.com/ Durka Durka

      How would you know. Have you fucked her before?

      • SOFAKE

        YES.

        • Team America

          SOGAY

          Her fucking you with a strap-on doesn’t count.

          America! We the people!

          • Hashim the destroyer of Evil

            Team Nellie,

            For the very first time on your sad faggy life you said something that makes sense.

            Of course it helped the fact that hundreds of people have already raped you with a strap-on.

          • guest

            On your life?
            A lot of people has??
            Ringing the retard bell dude. Just saying.

          • lol

            Haha your a fucking retard America can easily fuck ur country over y’all are nothing but a little fucking ant on our hand we could kill every single one of u fuckers with In a week y’all are nothing to us so shut the fuck up and hid under a rock like the rest of you!!!!

          • Omg seriously

            Hell we can? Last time I heard we were still falling apart and dude do you have to show once more how big of a dick America can be????

          • Faggotkiller

            Stupid faggot, I’m American and even if we could do that our fucking president makes all the wrong decisions, and to top it all off, if we could’ve actually done that, there wouldn’t be fucking Americans invading countries that don’t have to, and the war would’ve ended about 10 years ago, so stfu and stop making our country sound better than the rest of the world, because we’re full of corrupted stupid airhead faggots that we call our government.

            And that is why your a faggot. Oh, and get grammar.

          • Anti-Camel Jockey Guy

            Try thermo nuclear weapons… God you are a liberal bastard aren’t you. There’s two things in this world I don’t like. It’s liberals, and Muslim EXTREAMISTS. I don’t hate Muslims just the EXTREAMISTS.

          • Scorpia UK

            Thermo Nuclear Weapons were banned about 2 years ago by who? Oh yeah the U.S.A!

          • Anti-Camel Jockey Guy

            False. The ctbt isn’t effective until both India and Pakistan sign and the pntb isn’t effective until 44 nuclear countries sign on

          • Anon

            Faggotfucker

            What do you mean ”get grammar”? Maybe you should learn the difference between ”your” and ”you’re” before you start pointing shit stained fingers at everybody.

          • Scorpia UK

            Lol I’m a Brit and I think you couldn’t to do that but this war is so funny

          • Hitler

            You need grammar as well mate just read over (spell check maybe) and you will realize that it is you’re not your plz think before you argue

          • TERRORIST SUCK

            you fucking dumb ass yoi dont even have nuclear ppwer yet dshit. you dont let girls go to school and you fuck your own mothers, you inbred dickheads. TERRORIST SUCK MY COCK

        • stupid

          you are stupid who will wanna fuck you

        • http://www.celebjihad.com/ Durka Durka

          Taylor has a message for you.

          • http://www.celebjihad.com/ Imam Khalid of Basra

            Team America and Beastly Man will be jealous looking at this picture.

            They paint their faces but they know they’re still nominally men when they have to tuck their stubby penii between their legs.

            Those homoqueers will never look like those two Western skanks.

          • Fucks better than Muslims

            Your a queer cunt aren’t you. Fuck terrorist, I should fly to you backwards oppressed bitch faggot country and fuck your wife so she can see what it feels like to be with a real man and not som turban wearing sand monkey terrorist

          • wolf fahimi

            hey mother fucker . Im persian if u dont finish it i fuck up u and nobody can stop me. so be polite about my country and dont say any fuck to my country

          • Pure_Russian

            lol, you are a idiot and a fucking stupid muslim. we fuck you with a nuclear bomb soon. come in my country and we kill you! cheers from russian Movement Against Illegal Migration

          • You saw fuck all…

            Finally, more Russians.

          • Karim

            Go suck a vodka dick u Moscow Russian price of shit go suck on a cold hard dick u fucking bastard Muslims are better than u faggots

          • Fukyou

            Hey fuktard shut the hell up the more you speak against these countries the more you show your stupidity and a person with no commom
            decency so shut the fuk up and go back to mexico you piece of shiet dont cross the border if you dont have any papers how did you cross the border anyways? Did you lay inside the trunk? U piece of shiet go get a life fucktard

          • Giveup

            For your information Hes alredy have a life, maybe he is even more succsefull than you. More he speaks, the more he shows he stupidity? Omg Get the hell out of here.

          • TellsItHowItIs

            You, bud, need to work on your English. I can’t say that I’m fond of it.

          • Seriously commen sense

            Dude really think about this everyone ok the mussies are speaking english (obviously) so does the website. Which can only mean they live in an English country or they like English more THINK ABOUT YOUR WORDS DUMB FUCKS

          • Giveup

            For your information Hes alredy have a life, maybe he is even more succsefull than you. More he speaks, the more he shows he stupidity? Omg Get the hell out of here.

          • Giveup

            For your information Hes alredy have a life, maybe he is even more succsefull than you. More he speaks, the more he shows he stupidity? Omg Get the hell out of here.

          • TellsItHowItIs

            Stupidity? Fixed that grammar and spelling and then mabye you will have a chance to be able to place that title on somebody.

          • Guest

            dumb ass first of all america could beat your country to a damn pulp second of all its fuckturd not fucktard what is a tard third of all go suck a dick and die slow finally the NSA will track your crazy dumb ass down and if they don’t i will p.s. if you want to call somebody a piece of shit spell it right from america shut your dumb thank you come again ass the fuck up.

          • ThatBritishDude

            I hope you understand that the US had one of the worst trained Armed Forces in the World,as in Australia has a more effective military than you and they only have an armed force of 90k ppl so no beating countries into the ground for you then.Also i am pretty sure that the NSA is the US homeland surveillance so saying they will track someone down is pointless.And not too mention that there are at least 2 countries that could destroy the US in a matter of seconds before the US had a chance to react,one of those being Britain.Yep my small little Island nation could destroy you even quicker than we created you(which was about 100yrs tbf) would you like too see tridents raining down upon your country?

          • polish dude

            plus the speznas. they kicked usa’s ass during the cold war.

          • American Capitalist

            I’m sorry. Who won the Cold War? The US

          • Kevin Pingpong

            I think you missed the ending of that war.

          • Kevin

            Look, yeah, Britain could nuke the shit out of us. But we have enough nukes to raze every piece of ground in your tiny country. No country is currently beating us in the arms race, and we are huge. As the leading military force in the world, we would wipe our asses with our enemies if we didn’t care about nuclear conventions. Be grateful that the USA isn’t jerks, we’re the reason you aren’t dead and unburied because of the radiation.

          • -America

            OMFG GOD THESE RETARDED ASS MUSLIMS NEED TO SHUT THE FUCK UP EVERYONE KNOWS THAT AMERICANS AND RUSSIANS ARE DA FUCKIN SHIT QE COULD NUKE YO EXCUSE OF A COUNTRY AND THEN GO TO MCDONALDS YOU STUPID ASS MUSLIMS IM WITH USA GOVERMENT AND I KNOW FOR A FUKIN FACT THAT WE (americans and russians + bittans) COULD KICK YO COUNTRYS ASS WITHOUT STRUGGLE – from a fellow american have a nice day :)

          • TellsItHowItIs

            I wish Americans could learn how to use the English language properly. #ThisGuy

          • usa

            Go slobber on you’re mums Dick you slut

          • wow -___-

            Lmfao incredible…the one time some actually says “you’re” and isn’t correcting someone and they’re using the wrong one. You mean your* retard, possessive not “you are”wow

          • fuck you bitches

            So… Is ur mom a fuckin shemale? WTF!? So u were sucking her dick since u were young till now nigga?

          • usa

            Oh yeah he is seeking English I would know cuz I am
            You just got roasted

          • LOLZamericano

            So your going to dis our country by saying shit like that! Plus while your trying to say our country is better your grammar is horrible.

          • LOLZamericano

            So your going to dis our country by saying shit like that! Plus while your trying to say our country is better your grammar is horrible.

          • TellsItHowItIs

            Price of shit? What is the price of shit these days? I figure it can’t be cheap.

          • TellsItHowItIs

            #Grammar

          • Troll

            Fuck your sand nigger country

          • johan

            Nadeem!! I would like to find you and kill you please send me your address. I don’t like pussy like yourself that run your gamdiedila mouths when in reality all you can do is rape someone’s baby. So please help me locate you so I can come and fuck you up. Have a nice day you goat fucker

          • Fucking hell

            Get it right you are the goat fucker *Facepalm* fucking Arabs

          • Muslim Killer

            Lol Persians suck cock.

          • TellsItHowItIs

            #SpellingAndGrammar

          • Terrorist

            Stupid fucking terrorist cunts go blow up your own fucking countries you cowards

          • Redneck

            Hey sand monkey. I don’t give a fuck if you’re Persian or not. If you don’t want to be insulted stop crashing planes into America. On a side not I hope you come over to North Carolina and fuck me up cuz me and my 9 redneck cousins will fuckin put enough 5.56 rounds in you to blow you to kingdom come 3 times. Also if a redneck can put a more coherent sentence than you that’s just sad and don’t malign the veracity of my etymological prowess sand monkey

          • polish dude

            one man was responsible for nine eleven. he is dead now. dont blame an intire cuntry.

          • Kevin

            Actually, it was about three hundred people. While we shouldn’t blame an entire country for their fallacy, how could one man hijack three planes and die three times?

          • RedneckStoner

            damn

          • screw this crap

            fuck your country fucking preverted dickhead

          • David

            persia dos not exist anymore

          • polish dude

            hey. poland says calm down. everyone. we dont like this.

          • Crimson Dragon

            Persia was cool before you become muslims.

          • Subrovski

            How do you wear sand monkeys? Fucking idiot

          • guest

            If you were literate you would see turban wearing before sand monkey…. but…. You’re not so….. Yeah…..

          • TellsItHowItIs

            Bud, before you lash out, use proper grammar. :)

          • Bobbi

            What’s with the hatred post 9/11 fear much

          • Someone with a brain

            Ikr tell all these racist fucks to go back to Nazi Germany!

          • ManToSayWhat’sRIght

            Hey cunt that’s fucking offensive.Islam (Muslim) Is a peaceful and beautiful religion.They’ve had a plane shot down by Ukraine Militia,and before a plane crashed,fuck’s wrong with you? and yes this is a porn star.But some horny americans who just has to wank each day will like this.Especially if they like taylor swift.Let them wank and let god choose their fate.

          • fucker

            What is it that you left the whore mother’s profile picture?

          • josh

            seriously this site is full of fakes and all you sneer is homophobia and insults i would expect from a ten-year old

          • Moe

            lol just calm down bro im a muslim but im not fussing about anything i just want you to know that not all muslims are like them and i agree with you some muslims need to be nuked but not all hahaha
            Cheers bro :)

          • Moe

            lol just calm down bro im a muslim but im not fussing about anything i just want you to know that not all muslims are like them and i agree with you some muslims need to be nuked but not all hahaha
            Cheers bro :)

          • Neon

            I don’t think it’s real either but I think Durka won that argument, lol

          • bbsoftball

            Of course it’s not her

          • durka is sad

            thats not taylor swift idiot thats a ukranian pornstar and in the real video she doesn’t even speak english and sounds nothing like taylor swift.

          • qq

            shes anjelica its not taylor

          • someguy

            he’s right

          • retard maker

            yes because she sing while giving a blow job

          • TellsItHowItIs

            Bud you’re mistaken, there is just a song playing. She’s not singing lol

          • petri

            Your stupid its a fuckin tape with new backround music that taylor made and was just put in the video.

          • David

            you’re*

          • D rob

            Nigga your ass would know all that shit

          • haha thts the real talor

            U a fucking lier

          • lol

            nice one

          • Kyle

            Dura durka that literally made me laugh out loud.

        • tylor swift sex

          Your are a lucky guy i want to fuck her

        • tylor swift sex

          Can i have her mobile number

      • Subrovski

        On the free porn website RedTube. This is on a video called russian babes. No one noticed it was Taylor… dumb americans

        • dumbnigger

          That’s because it is a Russian babe you idiot.
          That’s Krystal Boyd.

          • Subrovski

            For a dumb ‘nigga’ I’m surprised you’ve done your research

          • Yolo

            Oh shut up seriously no one on here likes peoe like you they think u r a complete jerk just plz stop

      • dp

        actually most of the stuff you post is fake but when you post something real people will still call it fake but this is not one of those times

      • dp

        plus the moll on her back is gone so ether she only covers her flaws when she’s having sex or this isn’t her

      • dp

        is there a way to change the thumbnail cause it’s a little weird

      • gunniesack

        sad come back
        how many camera angles you think there were? Pull your head out of your ass. There as obviously a film crew. This is obviously bullshit

      • Nathan Matthews

        Yes

    • RicherThanU

      Wow you are a genius, that a site that posts 100% fakes would do another. Great catch Einstein

    • Glory2Alllah

      Yes it is

    • Glory2Alllah

      Yes it is

    • Glory2Alllah

      Yes it is

    • Glory2Alllah

      Yes it is

    • Glory2Alllah

      Yes it is

    • sir dick ass

      its better than taylor

    • Troll

      Thanks tips, thanks for pointing that one out. Idiot

    • Kooopatroopa

      What started out as an innocent comment…..

  • Whitepower

    Anjelica your welcome you arab bastards

    • Hashim the destroyer of Evil

      Whitepowder,

      Leave drugs, pinhead. Afterwards, try to write a proper sentence.

  • Beastly man

    Even though that slut isn’t taylor swift i would still fuck her. She is much more sexy than taylor!

    • Hashim the destroyer of Evil

      Beasty Anus,

      Shut up mofo! Don’t pretend that you understand anything about sexy women. Your field of expertise are “sexy” donkeys and jigaboos.

      • Beastly man

        Hashbrown, I believe that is your thing!

        I don’t sleep with animals and i sure don’t sleep with anything that does not have real boobs and real pussy. I can’t and won’t say the same about you!

        You’re a whore when it comes to fucking females of different species but you wouldn’t touch a human woman, only boys!

        The ASAP has been hunting your dirty ass for years, they are so close to getting the Islam gov’t to capture your ass and get you the help you need, you might as well put cuffs on yourself and turn yourself in!

        The only help that will be any help at all will be a stoning from your own family and friends and perhaps a decapitation just for the fun of it!

      • guest

        As opposed to your field of expertise? Goat fucker?

  • Mr E

    We got a sneak peek at the initial report from the Imam who was verifying the clip. He says that the video would be much improved if that beastly woman were replaced by some virile Mooslime dude. Typical Jihadi.

  • http://www.celebjihad.com/ Imam Khalid of Basra

    Team America, Mr. E and Beastly Man are jealous viewing this authentic tape because she can get pounded by this puny Western bum in her stinky baby cave and get a fist in her chocolate canon.

    All they can get is the latter.

    • http://www.celebjihad.com/ Durka Durka

      Good point brother. It is a scientific fact that when infidel men watch porn they imagine they are the girl.

      • Team America

        Durka Durka

        It’s a scientific fact that when Muslims watch gay porn they imagine themselves fucking goats and camels. I have proof, check out this link:

        Proof Muslims like animal sex

      • guest

        Maybe proven in your backward ass illiterate goat fucking country.

    • Beastly man

      Go suck a winky dink, faggot-clause

      It’s so funny how you funky muslims always want to try and claim that the men who actually sleep with females are the faggots. When it’s you sissy boys who don’t even bathe every day, who likes getting your shitty asses rammed by those men in burkas!

      How about you faggots get a shotgun, stick it all the way up your diseased hole, then pull the fucking trigger. This website needs to be freed of these monkeys and niggaboos.

      This once loved american white jesus website has been taken over by the niggaboos and the drag queens!

    • Imam Abbas

      Brother Khalid

      The trio of faggotry you mention in your posting are indeed some sick and pathetic burdens on society, even by the almost non-existent standards of the infidel United States of Homo-queers.

      Whether Allah’s (SWT) planet would be better off with their pestilence-infested carcasses polluting the ground, or alternatively suffering with them using up oxygen, food and water that otherwise useful humans could make use of is indeed difficult to determine.

  • I dontloveyou

    Im 13 come the fuck down

  • Mrsexyguy

    The guy in the tape is me her bf

  • nik

    This video is the WoW Girl, Krystal Boyd

    • Team America

      nik

      Krystal Boyd, hey. I know what I’m googling next.

  • aghmed

    Typical western Harlot whoring herself out with tiny American pee pee and a drip drip of a facial. When I fornicate there is no less than a pint of vaginal blood loss from my enormous trouser python and no less than a cup of jihadist juice ejaculated upon an eager Muslima’s face.

    • Team America

      Faghmed

      When you post messages on Celebjihad your words are no less than complete bullshit. You’re just jealous of Taylor because you wish that was your ass getting fingered.

      America! We the people!

      • aghmed

        fag teamed by queer america – it is you who are jealous that you can not ingest even a teaspoon of my loin sauce.

        • Team America

          Faghmed

          Of course I wouldn’t be able to ingest your aids infected “loin sauce”. Just the smell of your rancid Muslim cock meat would be enough to make me gag and puke. You, on the other hand, are free to ingest as much “loin sauce” as you desire.

          America! We the people!

        • Imam Abbas

          Brother Aghmed

          Do not underestimate Team Rim-Jobs ability to swallow jizz. His own shrink panned him on this very site, who finally lambasted him for expecting jizz to be considered its own food group.

          Allahu Akbar!

        • Imam Abbas

          Brother Aghmed

          Do not underestimate Team Rim-Jobs ability to swallow jizz. His own shrink panned him on this very site, who finally lambasted him for expecting jizz to be considered its own food group.

          Allahu Akbar!

        • Imam Abbas

          Brother Aghmed

          Do not underestimate Team Rim-Jobs ability to swallow jizz. His own shrink panned him on this very site, who finally lambasted him for expecting jizz to be considered its own food group.

          Allahu Akbar!

          • Team America

            Imam Jizz Whiz Dumbass

            That shrink is a homo who offered me a blow job and butt sex on the condition I didn’t tell you because he didn’t want you, his gay lover, to get jealous. Obviously I called him a faggot and cock punched him but now he’s upset over the rejection and sexually frustrated because your tiny cock no longer satisfies him.

            America! We the people!

          • Imam Abbas

            Team Cum-Wad

            Considering you’re a male tranny-prostitute, I’m not surprised that you’d only do it for money, and neither is anyone else.

            And that you’d publish the fact that you’d cock-punch anyone demonstrates your willingness to take queer-dom to a level even lower than any of us pious, virile, and manly muslims would’ve considered possible.

            But that might be expected from a progeny of incest in the late, brain-damaging stages of an advanced syphilis infection.

            Allahu Akbar!

          • Team America

            Yep. I punched him right in the kisser. With my one eyed custer chucker which is pretty small but when erect amounts to about three inches give or take.

            Oh who am I kidding, when I say kisser I mean my shrinks adorable winking anus. Which was a bit messy but nice. Women have cleaner B hole’s than men do which sucks because women love analingus just as much as gay men but without the hershey squirts, how can we have the proper lubrication needed?

            My shrink was a Muslim and he assured me that most Muslims are in the closet as I am. But I am not gay I am bi sexual.

            We The People!

          • Strayaisthebomb

            Jihad jihad derka Deka that’s all I’m hearin from thess gay bitching Muslim terrorist cunts with vaginas that they love shoving statues of Mohamed up. You gay cunts should die.

            Straya cunts get used to it!!!!

          • Kdoror

            Cay a te pinche joto. Chupame la verga

    • Sksldkks

      Then your a stupid fuck because this video is obviously fake.

  • Angelina Jolie
    • Racist bitch ..

      lol niggers , your a bitch .

      • George

        is Angelina Bitch?

        • gunniesack

          No. actually Angelina Jolie herself has adopted several black children. this person up here going by that name is just a bitch.

        • Crimson Dragon

          I say yes

      • Hate You

        wow says the guy named “Racist bitch”

      • Get it Right

        You’re*

      • bob

        A bunch of rag head twats

        • prince Ali Bakahlla

          Mind your tongue. Use it to clean my camel’s ass, you infidel.

    • Liar

      Ur not Angelina Jolie

    • gunniesack

      Then you are on the wrong video.

    • Stevens

      It is true that all black people are killers. There are no killers among white people, no.White people hate using weapons. The killings in colleges in the usa were notcommitted by white people ouuuuh noooo it were purple these people ….. :(

      • nate

        actually your incorrect right there and saying that just makes you ignorant and obviously blind about the world around you, so you should really stop being racsit and get you’re information straight

        • jhoan jhoandavid5252@hotmail.c

          I think he was being sarcastic

    • NLK3

      At least we know how to spell.

  • Hottiebanger

    Now I want sum Taylor swift pussy

  • Duesh

    You guys are assholes

  • Team America

    The part that sucks about this video is the part at the beginning when she is talking. oh and the music.

  • Team America

    Breaking news!

    Muslim riots have broken out all across the Middle East after it was revealed that plans were underway to make goat sex illegal. Muslim protesters have taken to the streets in force chanting “don’t take away our goat sex” and “goat sex or no sex”.

    Imam Khalid, a prominent Islamic religious figure had this to say:

    “It is our Allah given right as Muslims to have sex with goats. It has been a part of our beliefs since the days of Muhammad and is one of the core tenets of our beliefs. Without goat sex, there is no Islam”.

    Adding to this debate is influential Sheik, Abdullah the Sheik of Tikrit:

    “This is just another attack on Islam from The Western infidels and their Jew controlled government and further proof of Americans trying oppress Muslims.”

    Wanted Muslim terrorist, Hashim the Destroyer of Evil released a tape with this message:

    “We will not stand for this injustice and will exact swift retribution
    upon any Middle Eastern leaders who bow to the West by enacting this
    law.”

    For now, the rioting continues. I will bring you more news on this development as it breaks.

    • nadeem

      Mother fucker ..fucking goats , bitches and your mother’s and sisters are your hobby. ..which you all have taken as a occupation to share ..we Muslims are not shameless to do this. ..so fuck you and your sitewhich will be closing soon

      • Team America

        Gaydeem

        This isn’t my site I only post her and like your asshole this site will always be open for business. I admit that goat fucking isn’t the only thing Muslims do to pass their miserable, pointless lives. You also fuck camels, donkeys dancing boys and each other. Lets face it, if your not blowing each other your blowing yourselves up.

        America! We the people!

        • usa sux

          America has the worlds highest concentration of pedos and rapist despite what the bullshit media you so obviously believe in says.You are a fucking propaganda swallowing moron like 90% of this shithole backwards lying ass stupid war crazy power hungry country.Go fuck yourself with the truth instead of the flagpole you inbred retard.This is not a country of freedom.America is MUCH worse than any of the arab or middleeastern countries.america invaded them and they fought back

          • Murca

            We Americans willingly choke on the government’s big cock. We are all gay for huge dicks in all our holes.

          • the fuck

            Of all the ignorant comments, yours is the worst. Yes the United states has seen better days but the United states is nowhere near the worst. The whole inbred generalization is so fucking stupid. The United states supplied Taliban with stinger missiles to combat Soviet helicopters in the Iraq-soviet war the 1980’s. They turned around and bombed the twin towers and trade center. So no. We didnt invade them and they fought back. they bombed us and we kicked ass. Simple as that. We are not perfect but we are a strong nation.

          • james

            actually you are wrong there we didnt give the taliban weapons to fight the russians we give then to afganistan but no the taliban nnd in case you are to stupid to tell yes there is a difference. any way after the war their government was over thrown and the taliban took control whose leaders where strong supporters of al quida which was and still is a group of muslim EXTREMIST terrorist hell bent on destroying america. so osama bin laden, the leader of al quida, only had to give the word and afganistan would do what ever he wanted. also the taliban had no part in 9/11, it was the work of al quida. they even came out after the fact and claim responsibility for it.

          • Sure Im on a Watch List Now

            You’re joking right? Not only did we supply the Taliban directly with weapons against the Soviets…the CIA FUCKING TRAINED THEM! Do some research next time and maybe you might learn about Operation Cyclone, the CIA training of ISI agents, the Afghan rebels who ISI trained and who later joined the Taliban. Perhaps you might even learn about the resistance leader we funded, Gulbuddin Hekmatyar, and his support of Osama Bin Laden, the founder of Al-Qaeda, an ally of the Taliban. Maybe you could do ten minutes of research before trying to correct somebody next time.

          • Sure Im on a Watch List Now

            You’re joking right? Not only did we supply the Taliban directly with weapons against the Soviets…the CIA FUCKING TRAINED THEM! Do some research next time and maybe you might learn about Operation Cyclone, the CIA training of ISI agents, the Afghan rebels who ISI trained and who later joined the Taliban. Perhaps you might even learn about the resistance leader we funded, Gulbuddin Hekmatyar, and his support of Osama Bin Laden, the founder of Al-Qaeda, an ally of the Taliban. Maybe you could do ten minutes of research before trying to correct somebody next time.

          • TERRORIST SUCK

            Afghanistan Taliban Russian they are all the same thing… ASS FUCKING TERRORIST

          • dibble

            As a brit ( for you dumb americans that means im british and come from and island in europe called the united kindom of great britian) id rather have 2 million asians who are hard working amd respectable than one big fat good for nothing big headed american.

          • US/UK and proud

            You Are Retarded, yes I said retarded Asians instead of americans? come on! the scum over the allies? grow some brain cells before you criticize and yes I was born in UK so stfu

          • Kooopatroopa

            Yup cuz were all like that. Or mabey I didn’t hear you right through those fucked up teeth

          • Team America v2

            Funny that we saved your ass in ww1 just saying

          • Kevin

            And WW2

          • Troll

            You would bring up 9/11, I’m happy those towers fell

          • Anti-Camel Jockey Guy

            I’d be happy if the thermo nuclear bomb fell on the Middle East. But still you do have to some respect for the other guys. We Americans make you look like war crazed assholes that love beastliality even though a small percentage are like that and you think because 13% of all Americans we are war crazed homosexuals. I understand it happens in every war. Nazis did it to Jews, French, British, Russians, and yes even Americans. But still. I know some Muslims and there nice people. I know some Americans that are war crazed homosexuals. Get my point guys?

          • Koopatroopa

            ^
            ^
            ^
            ^
            This guy knows what’s goin on

          • the fuck

            You’re an illiterate fuck and your idiocy makes me cringe.

          • Joe

            Bitch you revolve you life around American contributions. You know why? Because your own country is worthless and produces nothing. America dominates every aspect of the world. This is a fact. Nearly every industry is disproportionally controlled by Americans. All you non-American losers consume American movies, music, television, sports, technology, fashion, art, literature, food, toys, etc. This must make you bitter uh? You must be reminded of your own inferiority everyday. Let me ask you something? How does it feel to live in America’s shadow? How does it feel knowing your country is 2nd rate and irrelevant? Must make you insecure.

          • Fuck u

            Hey look, at least where not fucking goats here

          • USA/UK and proud

            Look at you, arguing and complaining about everyone else when your not even American nor are you white, or atleast you don’t look it so shut the hell up you wannabe white boy, and yes I am white and American So shut the fuck up. Oh and United Kingdom has the best trained Military in the world so beat it scum. and guess what im half of both UK and US the two greatest nations, *cough* the only worthy nations.

          • US/UK and proud

            Oh and by the way Taylor is white she shouldn’t even be announced on a site named celeb jihad. sorry to say but its true how would you like us white guys fucking and fantasising and whatever else to your coloured girls

          • Team America

            US/UK and proud

            I agree with you. How would Muslims feel if we started fantasizing and fucking goats? We’ll leave there goats alone if they leave our women alone.

            America! We the people!

          • Kevin

            Okay, my family is originally Indian, but we’ve been in America for three generations now. If I’m not mistaken, isn’t diversity one of America’s tenets? I’m about as American as it gets, and I’m pretty sure you’re being a racist dumbfuck. America is full of colored girls.

          • Koopatroopa

            Navy seals, green barets, marines.

          • What about aus

            You forgot the Aussies D:

          • TERRORIST SUCK

            So you have the best trained military in the world and we kicked your ass…twice and saved your ass…twice. hell i wouldn’t be surprised if we did it again

          • US/UK and proud

            You are an idiot if Americas worse why do you all go there? and the same for UK your all flooding in like immagrints its wrong just stay in your shithole of a country

          • Australia we the people

            Wherever u did ur research is not correct oh wait you didn’t do any research the country of Afghanistan was proven to have most men to boys rape ten any other country
            Australia we the people

        • T.A sucks

          funny huh? how you think about us. be one of us to know more. if you don’t know about something, don’t make it up. it’ll be a lot worse

        • iamme

          I pride myself in writing clever things but that is some too funny stuff…

        • Talaha

          You economy American will be down by someone

          • Team America

            Talagayha

            America isn’t going to be taken down by anyone. We’ve been down before but we’ll pick ourselves back up and be stronger than ever. You, on the other hand, are a major cock sucker who goes down on everybody at your mosque. That’s what you Muslims are really doing when you get down on your knees and pray. You’re practicing giving blow jobs so you are ready for the day you go to hell and spend the rest of eternity sucking Satan’s dick.

            America! We the people!

        • Karim

          Ok American piece of shit u can get ur little American people and go eat a Jewish. Dick u fat fuck cheesy McDonald mangina all Muslims are better that gay ignorant American fagotts like u

          • Karim lives in his basement

            Funny because ur in America jacking to the guy getting sucked off and you read the comments and think to yourself lets get involved as you know American / English slang plz get out the basement and see some sun y dont ya

        • just a dude

          whats funny is all of this started with a bunch of horny guys wanting to see taylor swifts vulva.

      • ESAD

        “…so fuck you and your sitewhich will be closing soon…”
        so much for that wish

        rude, crude, racist, vulgar, blasphemous to those that believe, obscene, & profane (did I miss any descriptive words ??) – too freaking funny

    • Team yeah

      You the man muslim suck

    • ESAD

      awesome – truly catches the spirit of this hilarious site

  • Randomperson

    Thats fake thats not taylor swift

  • http://www.pokec.sk DjPark

    COOL

  • shane

    Boo

  • Superdick

    It doesn’t matter if its a fake. Taylor would have fucked him anyway because she just fucks anybody and then writes a song about it.

  • Jerome

    Yea

  • ObserversDickIsAFatwa

    DAMN…!!!!

    This video would be so much better without the caterwauling of that ally-cat in heat mewling in the background…..

  • Ghita

    her name is anjelica , search on porn sites and u will find her

  • Ghita

    her name is anjelica , search on porn sites and u will find her

    • King Of Gold

      We can also find your whore of a sister on porn sites as well

      • Team America

        King of gays

        I’m sure if someone looked it wouldn’t be hard to find you on gay porn sites.

        America! We the people!

  • Ali Buster Hymen

    I like dat

  • Ali Buster Hymen

    I like dat

  • Abdullah The Sheik of Tikrit

    taylor is in for a big surprise when us Muslims take her to our “concubine rape room” and slide her the big Muslim “crotch rocket.” I hope she has obamacare because she will need medical attention after us Muslims split her open from asshole to ears.

    Ha…I don’t give a damn if she has Obamacare. After us Muslims are finished pounding all her holes…she’ll be dropped into the nearest 7-11 dumpster.

    ALLAHU AKBAR

    • Team America

      Abdulah the Sheik of shit

      I don’t think it would be a good idea to dump the body so close to where you work.

      America! We the people!

      • Abdullah The Sheik of Tikrit

        team homoqueer

        I’d drop her off where you work (the glory hole) but the sight of a female would probably make all the homoqueers go flat and there would be no ass pumping for you for at least a day.

    • Fukin Muslim

      You mean your pony room of small dickhood

  • fuck this

    It’s not her, it’s that hot russian porn star. Do you really think that Taylor swift let a 3rd person film her getting fucked in the ass? I guess Celeb Jihad is shit. They know it’s not her — don’t be fucking stupid.

  • fuck this

    It’s not her, it’s that hot russian porn star. Do you really think that Taylor swift let a 3rd person film her getting fucked in the ass? I guess Celeb Jihad is shit. They know it’s not her — don’t be fucking stupid.

  • c.hernda

    Yea thats a russian pornstar by the name angelica black.. I love her movies though.. and sexy feet I love it

  • c.hernda

    Yea thats a russian pornstar by the name angelica black.. I love her movies though.. and sexy feet I love it

  • Suckachode

    Fake that’s anjelica ebbi

  • idek

    Idek if thats her but that girls ass is nice (::

  • King Of Gold

    Team Fatty,

    Topical Jew propaganda about us true Muslims what you need to do is go back to your coon rapist and get a coon dick in that over weight American ass.

    • Team America

      King of gays

      Does being fucked by a big black coon cock make you feel good, homo. Obviously you don’t need to be raped since you willingly offer your ass for free.

      America! We the people!

      • King Of Gold

        Team Fatty,

        The only one who takes in ass for free by a coon is you over weight American’s.

        • Team America

          King of gays

          You are obviously a “chubby chaser” because you seem to be obsessed with Fat Americans. Unfortunately for you I’m not fat and I’m not a homo so I’m not your type. Don’t give up hope, though. If you get on some gay dating sites you’re bound to find some fat guy whose sweaty ass cheeks you can bury your face in.

          America! We the people!

        • AJ

          Suck a dick, everyone. No one is better than anyone else. We are all the same ignorant people. Also, stop using American or Muslim or whatever else you say. Not all Americans are ignorant and not all Muslims are terrorist. It’s not fair to be stereotypical since most people are not like that.

    • Straya

      Good comeback cock snot swallower. Go back to eating goat shit while shaggin camels you nob jockey terrorist.

      ‘Straya cunt’s get used to it!!!!

      • Home of the Brave

        You want America’s comeback? Why don’t you go scrape it of your mother’s teeth.

        To you stupid Arabs hating on America who run this hilarious site, if America is so bad, then why not focus your attention on building cities like our great NYC instead of trying to knock ours down? Success is the greatest revenge. Keep antagonizing us and the rest of the world with power, and you blow up (if you don’t blow yourselves up first). Simple as that. Focus on building yourselves up under the careful watch of daddy America and Mama UK, where the civilized live and keep the savages in check. (To any native Americans, you are not savages and I respect you deeply)

      • Home of the Brave

        You want America’s comeback? Why don’t you go scrape it of your mother’s teeth.

        To you stupid Arabs hating on America who run this hilarious site, if America is so bad, then why not focus your attention on building cities like our great NYC instead of trying to knock ours down? Success is the greatest revenge. Keep antagonizing us and the rest of the world with power, and you blow up (if you don’t blow yourselves up first). Simple as that. Focus on building yourselves up under the careful watch of daddy America and Mama UK, where the civilized live and keep the savages in check. (To any native Americans, you are not savages and I respect you deeply)

  • BIG DICK 8===

    Fake

  • M

    It’s not even her

  • nobody cares

    hotter than taylor swift

  • Idiots

    You are all retards. A nigger is a black person, Taylor Swift is white. And, so are all of the other people you call niggers. So, shut the fuck up.

  • Russian

    Thats a russian teen, not taylor swift

  • Hi

    That was me fucking taylor

  • Jihad Hamster

    That’s a chick? I totally thought “she” was like one of the Hanson brothers!

    • Team America

      Jihad Hamster

      If that was one of the Hanson brothers homos like Abdullah and Hashim wouldn’t have stopped jerking off over this video.

      America! We the people!

  • Fjfjdkkd

    Fakekeeee

  • fuckingnice

    This is fucking lame.we are here to watch celebs get fucked.not to watch fake versions of it

  • Spencer

    That’s not Taylor swift her name is Krystal boyd

  • Gay Bob

    Ugh, Watching a woman taking dick in the ass is such a turn off. Only a muslim’s hairy funkhole leaving a shit stain as it slides on my shaft is enough to get me going.

  • Derp

    The pornstar name is Krystal Boyd

  • Buster

    FAKE

  • fefasf

    i have seen the original one, it is russian or ex-soviet nasion porn movie.

  • Kire Petreski

    This is Fake..That is not Taylor…The name of the woman in the video is Angelica….He is a Porn Actress :)

    • http://www.celebjihad.com/ Imam Khalid of Basra

      I will hear no more of these lies. Anyone who claims these photos on this holy Islamic site are fake are flaming homoqueers who are bound for Hell.

      • guest

        I’m sure whatever God you pray to frowns on goat fucking. So I’m sure those bound for hell will see you there

      • The guy with a larger dick

        Like you

  • xxhxhhxy

    Fake