Selena Gomez Blows John Corbett Video

Selena Gomez blows



Does Selena Gomez have no shame? Apparently not! In the video below Selena Gomez, the 17 year old Disney star and notorious floozy, blows her costar 65 year old John Corbett on the set of their new movie.


The video starts with Selena Gomez babbling about something I didn’t pay attention to. Then at the 1:11 she performs the sick sexual act of blowing into a man’s face. It appears from the video that John Corbett immediately orgasms as Selena squeals in delight.


Frankly I find the whole display sickening. Why a young girl like Selena Gomez thinks it is OK to go around blowing older guys on video is beyond me. I guess her sluttery knows no bounds.


See for yourself Selena Gomez blowing John Corbett at the 1:11 mark in the video below.


 

  • i luv gomez

    u fuckin idiot selin gomez is sexy fun kind i luv her and u r jus the people who r jelous so fuc off u bastard

  • Will Fountain

    Dude you have made a new mark in stupidity. ITS CALLED A STARING CONTEST and she blew into his eyes to make him blink. You should listen before you post inaccurate lies trying to start something.

    • amandajaynexx

      That is SOO true. She was just trying to make him blink.

  • DUDE

    You all are pathetic losers. Before commenting shit about an article you read on a SATIRICAL site, you should check the about page?

    In case you still don’t get it. The news is obviously fake and intended for laughs. It’s definitely not for nitwits like you.

  • Uhm none of your biz? o.o

    …um it was a staring contest and she just blew on his face to make him blink..stop acting lyk a muthr fkn dumb ass

    • Edgaromar

      •~★➽♫bb-(afTayaf)-bb♪♥$@6rY BELIEBER 100% selena=L O V E♥♪bb-[=willow=]-bb♫➽★~•™(coraggioSimone!) srcive:Lo so.E chi ha detto che e8 grassa?RAGAZZE IO AMO DEMI,E DI FISICO PREFERISCO DEMI A SELENA!NESSUNO STA DICENDO CHE DEMI E’ GRASSA!UNA 44 NON E’ ESSERE GRASSI!AVETE LETTO NEL MIO COMMENTO DEMI E’ GRASSA ??NO.IO RISONDEVO A VALBY KE DICEVA SI SARANNO PRESTATE I VESTITI ,DICENDO CHE SONO TROPPO DIVERSE FISICAMENTE E CHE NON SAREBBE POSSIBILE,PERCHE’ SELENA CI BALLA DENTRO AI VESTITI DI DEMI.MA NON HO MAI DETTO CHE E’ GRASSA!

  • hello

    OMG who ever post this, has nothing to doo selena is fun and awsome stupid hater

  • WTF

    Isn’t satire supposed to be funny?

  • myLIFe

    what??? wow i thought it was more serious than this!!!! no its selena having fun with her so stars!!

  • allahFucksgoats

    Who is this little infidel? She is far to brazen to go out in public without a burka to cover her grotesque face. I would hit this bitch in her ugly american face with a shoe if i could, pig! I’d rather fuck my dead camel than stick my uncircumsized member in that. After all doesn’t it say tho shalt lay with animals in the Koran? Man if only there were an underage aged boy I could masturbate to then allah would rejoice in my taliban.

    • jack mehoff

      ur retarded. she’s not ugly

  • unknown

    allahFucksgoats then go F*** a dead camel.

  • Jabbar ibn Husayn al-Mutrah

    That dirty whore.

    • i like dick

      hey ur cute

    • Amir

      she looks like crap when really she is a buteaiful young woman! She will nvr go anywhere with out her makeup and hair done! In fact tonight she was asking my parents go through the drive through at taco bell because she said she wasnt dressed for public eyes! She had been wearing a sundress down to her knees that was very sute! had her hair straightened and in a ponytail. She had also evcen been wearing some makeup but some of it had worn off I always tell her tht she looks the same with or with out makeup but she says yeah like crap! but really she is buteaiful! she has almost completely clear skin!!! she really seems insecure but im not sure i think it may just be the pressure of high school or something i really want her to see her real beauty

  • 567890

    you’re the idiot one, she’s just doin that for the contest not anything else

    at first i thought this is a cool site as it got many celebs info though the name is kinda weird i thought

    AND I CHANGED MY MIND AFTER 10 MINUTES, this is truly can be categorized as flaming other people, you’re just trying to find people’s fault and posting them

    cih, ti..
    gou

  • colonel bat guano

    she looks really cute when she waves at the end

  • donzaloog

    FUCK Selena Gomez, her character on that shitty show she’s on, “Wizards of Waverly Place” is such a CUNT. The whole plot of the show is she fucks up and the rest of her family has to save her ass while she learns a life lesson. Big steaming pile of shit, just like almost every other show on the Disney Channel.

    • stalin

      who cares? it’s just a show. in real life she’s real nice and great to her fans

  • donzaloog

    FUCK Selena Gomez. Her character on that shitty Disney Channel show “Wizards of Waverly Place is a CUNT. The whole plot of the show revolves around her fucking up, her family saving her ass and her learning a life lesson. A steaming pile of shit just like almost every other show on that channel.

    • Mimi

      LOL OMG i thought i was the only one who felt that way!! I hate that show aswell, But ”Sonny with a chance” is actually quite funny, i reckon Demi lovato is a better actress, n the video above was completely innocent i dnt understand why this site owner would post something like this especially about an underage teenager dnt u think its kinda freaky even tho i dnt like Selena gomez but still :Z

      • miley stinks

        u suck

      • mimi’s a bitch

        a stupid bitch

  • jeremy piven

    selena gomez is an angel

  • darth vader

    i love selena

  • Mike

    To all those that are going off on the guy who posted this, saying it was Selena blowing a guy? Take a look in the freakin mirror! You’re the sick bastards watching a video thinking you were going to see Selena Gomez giving a blowjob! You all should rot in hell!

    • Mighty_Ogre

      well why did you come to the site when the title was selena gomez blows john corbett

  • donzaloog

    I know it’s just a show that I don’t even watch but it’s the unapologetic stupidity of the character that pisses me off. As a matter of fact, American television is filled with female characters like that, people who use the guise of being strong and independent women to hide the fact that they are just stupid and ignorant.

    Anyway, the only show I ever liked that liked from the Disney Channel was That’s So Raven. The girl who played Chelsea was fucking hawt!!!!

  • Anon

    Umm…you must have a chromosome missing.
    John Corbett is NOWHERE near 65……he’s definitely FINE. And barely 40.
    LOL. DUMB-ASS.

  • Ryan Wilson

    Selena Gomez if fine as hell and she wont rot in hell, and she did NOT give a BJ to an old man. You probably just heard that and got jealous of that rumor!

  • Alissa C DiCarlo

    Gomez only likes lessie girls like me :-)